Πως μπορείς να είσαι πιο βλάκας και από εναν arschloch

February 26th, 2010  |  by   |   Published in Sinus  |  1 Comment

Ας το φανταστούμε το σκηνικό από την ανάποδη. Το περιοδικό «Βήμαgazino» (όχι ακριβώς ανάλογο με το Focus αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ποιο είναι το εβδομαδιαίο περιοδικό ποικίλης ύλης που είναι το ελληνικό ανάλογο του – food for thought) δημοσιεύει μια φώτο με τον Μπρέχτ ή τον Κάιζερ Wilhelm I να δείχνει το τριχωτό του πωπουδάκι και από κάτω να έχει λεζάντα: «Μπεκρήδες, Χοληστερολάγνοι της Ευρώπης». Ο Γερμανικός λαός εξεγείρεται. Κάνουν μποϋκοτάζ στη φέτα, κόβουν τους γύρους και τρώνε μόνο ντονέρ. Πάνε διακοπές στο Εσκί Σεχίρ. Η Julia Alexandraten κάνει αποκαλυπτική φωτογράφηση φορώντας μόνο την Ελληνική σημαία. Ο Γερμανός πρόεδρος του κοινοβουλίου προβαίνει σε διάβημα διαμαρτυρίας στον Έλληνα πρέσβη. Ο αντί-καγκελάριος Theodor Allesgut θυμάται πως οι Βυζαντινοί απόκρουσαν βιαίως και κατάσφαξαν κάτι προγερμανικά φύλα τον 11ο αιώνα , ότι ακόμα να πλερώσουμε κάτι τανκς που πήραμε κάποτε και ότι μια φορά έφαγε κάτι μύδια σαγανάκι σε Ελληνικό εστιατόριο στο Ομπερχάουζεν και τον πήγε τρεις μέρες αίμα. Ο δημοφιλής κωμικός Laken Lazotschung λέει ότι ο Βιλχελμ ήτο μπάζο και μπυροκοιλιάς αλλά μιλάμε και εμείς που είχαμε πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη και εν τέλει φταίμε που δεν εκτιμάμε που «οι Γερμανοί είναι φίλοι μας». Το RTL ασχολείται εκτενώς με την αντίδραση της εθνικής τηλεπαρουσιάστριας Marje Beckatoren.

Αστείο ε; Δεν είναι πολύ μακριά από την εικόνα που δίνει η εθνική μας αντίδραση απέναντι σε ένα , κατά την άποψη μου, όχι και τόσο αστείο εξώφυλλου ενός αδιάφορου γερμανικού περιοδικού. Ξαφνικά βρήκαμε τον νέο μας οχτρό: Δεν φταίνε πλέον οι αγγλοσάξονες που παρόλο που έχουμε τελείως διαφορετικές οικονομικές δομές μας κάνανε να βιώνουμε την κρίση τους ετεροχρονισμένα σαν κακό χανγκόβερ. Καλά εντάξει, φταίνε και αυτοί αλλά όχι όσο εκείνοι οι Γερμαναράδες που άμα δεν μας είχαν κατακτήσει το 40 (όπως και ένα σωρό άλλες χώρες που όμως δεν διαμαρτύρονται ούτε έχουν τα ίδια προβλήματα) και άμα μας είχαν δώσει τις αποζημιώσεις που μας οφείλουν, η οικονομία μας θα ‘χε την ανθεκτικότητα πολύ βραστού αυγού. Άρα δεν φταίει κανείς άλλος (εκτός ίσως από εκείνους τους Αγγλοσάξωνες) παρά μόνο εκείνοι οι Γερμανοί και οι Ναζί πρόγονοι τους. Ποιους προγόνους δηλαδή; Σάματις αυτοί πιο καλοί είναι; Την είδαμε και την καγκελάριο της, τον Χίτλερ με βυζά. Δεν φτάνει δηλαδή που δεν μας δίνουν τα λεφτά τους να τα κάνουμε ότι και τα δικά μας αλλά και τα προηγούμενα δικά τους (βλέπε πακέτα στήριξης) αλλά τα αδιάφορα περιοδικά τους μας λένε απατεώνες ενώ είναι γνωστό τοις πάσι ότι εμείς με την αξία μας και χωρίς να κλέψουμε καθόλου είμαστε μέρος της ευρύτερης παρέας τους.

Τόσο ο πολιτικός κόσμος, όσο και τα media όσο και πολλοί από εμάς επιδείξαμε τα κλασσικά μας 80′s «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο» αντανακλαστικά. Έως εδώ καμία έκπληξη: Αυτή η στάνη αυτό το τυρί βγάζει. Ωστόσο, ο κίνδυνος που ελλοχεύει είναι προφανής. Για άλλη μια φορά είμαστε έτοιμοι να εξάγουμε τις αιτίες της κρίσης που μας μαστίζει. Προφανώς είμαστε θύματα του διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος, των Ναζί, των κερδοσκόπων και άλλων δημοκρατικών και μη δυνάμεων ενώ εμείς ελάχιστα φταίμε παρόλο που τα τελευταία 30 χρόνια δεν παράγουμε τίποτα άλλο εκτός από προεκτάσεις ενός αδηφάγου αντιπαραγωγικού δημόσιου τομέα και έλλειμμα ανταγωνιστικότητας. Άρα δεν χρειάζεται να αλλάξουμε και τίποτα σε εμάς, αφού ούτως η άλλως μόνο εμείς δεν ευθυνόμαστε για το χάλι μας. Το παραμύθι βρήκε το δράκο του και όλα καλά.

Μήπως να σοβαρευτούμε λίγο; Εντάξει το εξώφυλλο του Focus είναι κακό έως προσβλητικό και όντως δεν φταίμε μόνο εμείς για τα τωρινά μας χάλια, αλλά η αλήθεια παραμένει: Χρόνια λειτουργούμε ως απατεωνίσκοι στα διεθνή fora, βάζουμε ότι δεν μας αρέσει κάτω από το χαλί και για την κατάντια μας φταίμε εμείς κατά βάση. Δεν είναι τυχαίο που δεν μας συμπαθούν ιδιαιτέρως τώρα που οι μέρες είναι δύσκολες. Όπως λέει και μια γνωστή δημώδης γερμανίδα αοιδός «Meine Character, deine Gesetze gemacht haben»* (ή κάτι τέτοιο).

Ελεύθερη μετάφραση: «Τον χαρακτήρα μου, τον φτιάξανε τα έργα σου» Natascha Theodoriden aus dem – Album “Unter meine Verantwortung” – Lyrics: Elia Filip – Musik: Tasen Panagung

Responses

  1. Crack Archive says:

    August 28th, 2010at 20:44(#)

    #
    Ri spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 10:51Athens spot on! Den tha borousa na to exo diatiposei kalitera!
    #
    Xavier spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 11:03«Θα θέσω στην υπηρεσία της Ελλάδας όλες μου τις δυνάμεις για να βοηθήσω την ηλιόλουση αυτή χώρα την ώρα της μεγάλης της κρίσης», δήλωσε ο τραγουδιστής των U2 στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό.

    Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τα έσοδα από τη συναυλία των U2 στην Αθήνα στις 3 Σεπτεμβρίου θα διατεθούν υπέρ των Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων, που πλήττονται περισσότερο από την πρωτοφανή αυτή δημοσιονομική κρίση.

    Ήδη, από την πρώτη στιγμή, ο Μπόνο ξεκίνησε να εργάζεται για το καλό της χώρας, αφού συναντήθηκε με την Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και άλλους Ευρωπαίους ηγέτες.

    source: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=45601…

    Bono θεε παρε τη ΠΑΕ
    #
    ΑΙΧΜΕΣ με το Γιάγκο Ανδρεάδη spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 12:49Έτσι ακριβώς. Κάλεσε ο Πετσάλνικος το γερμανό πρέσβη (και ο πρέσβης έκλασε πάνω του). Ο Παπανδρέου βγαίνει με ύφος και "απειλεί" τη Μέρκελ. Ο Πάγκαλος μαίνεται.

    Ειναι φοβερό. Δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ, εννοείται. Αλλά θεωρούσα ότι το μέγεθος του προβλήματος αποκλείει λαϊκισμούς και πως εν τέλει τώρα που τα χειρότερα ήρθαν, οι τύποι αυτοί, με 10 μονάδες διαφορά, θα πήγαν προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Αντίθετα, κάνει ο Καρατζαφέρης ερώτηση για τις αποζημιώσεις και η κυβέρνηση σιγοντάρει. Sad.
    #
    bono(bo) spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 12:49ρε συ athens

    εχεις δει ποτε τον πρετεντερη στην τηλεοραση να κανει πολιτικη αναλυση φορωντας hipster καπελλο ?

    στελιοτ γραψε κανα σκατοψυχο κειμενο ρε συ,ο athens εδω περναει κριση σοβαροφανειας…..

    bs.

    #
    anonymous spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 13:42"εχεις δει ποτε τον πρετεντερη στην τηλεοραση να κανει πολιτικη αναλυση φορωντας hipster καπελλο ?"

    man wtf?
    #
    athens as it really is spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 14:21@bonobo να σου στείλω μια φώτο μου με κοστούμι και γραβάτα, αν αυτό θα μου αγοράσει το δικαίωμα να γράφω με σοβαροφάνεια την άποψη μου
    #
    danny dyer spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 14:56when you fall, everyone steps on you….
    #
    b.o.s.s. spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 15:47εχεις δει ποτε τον πρετεντερη στην τηλεοραση να κανει πολιτικη αναλυση φορωντας hipster καπελλο ?
    ax bonobo exeis megalo problhma e?
    #
    anonymous spoke in class:Fri.26.Feb.2010, 19:48ti bonobo re paidia o sotos einai

    kai ontws, wtf ti ennoeis me hipster kapelo..einai kapoiou eidous asteio?
    #
    hank spoke in class:Sat.27.Feb.2010, 1:49god will see that you die,pig
    #
    anonymous spoke in class:Sat.27.Feb.2010, 4:04Γιατί οι τίτλοι των δυο τελευταίων κειμένων είναι σε μορφή ερώτησης? Συνδυάζεται αυτό με κάποιο άλλο αξεσουάρ ντυσίματος?

    Όλοι οι λαοί φανερώνουν κατά καιρούς τέτοια κρούσματα συμπλεγματικής "κοινής" (?) συμπεριφοράς, δεν είμαστε η προβληματική εξαίρεση – και αυτό από κάποιον που δε συμπαθεί καθόλου την ελληνική νοοτροπία και κοινωνία.

    Ο λόγος που οι αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης θέλουν χώρες σαν την Ελλάδα στην ΕΕ -επιθυμούν ακόμα και την ένταξη των υπόλοιπων ασταθών βαλκανικών χωρών και της υπανάπτυκτης Τουρκίας- είναι ότι οι παρεκτροπές που οφείλονται στην έλλειψη ενός δομημένου αστικού κράτους αντισταθμίζονται από τη διεύρυνση της οικονομικής αγοράς και των γεωστρατηγικών περιοχών στη σφαίρα επιρροής της.

    Όλοι, οι κρατικοί και ιδιωτικοί οργανισμοί, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι κοινωνίες, είναι συμμέτοχοι σε αυτό το δούναι-λαβείν μεταξύ των χωρών-του-διευθυντηρίου και των χωρών-δορυφόρων της Ευρώπης.
    Είναι, λοιπόν, τουλάχιστον αφελές να πιστεύουμε ότι οι καπάτσοι εγχώριοι απατεωνίσκοι "παραπλάνησαν" τους ευρωπαίους εταίρους επι τρεις δεκαετίες και τώρα η "ανοχή" των τελευταίων εξαντλήθηκε – αν είναι δυνατόν…

    Τέλος, το πρόβλημα του κειμένου δεν είναι οι όποιες θέσεις εκφράζει μία εξυπνακίστικη διάθεση που δεν είναι ιδιαίτερα εύστοχη: γερμανοειδή παρατσούκλια και "αδηφάγος αντιπαραγωγικός δημόσιος τομέας" και Νατάσα Θεοδωρίδου δε συνιστούν μία 'διαφορετική' ανάλυση, μάλλον ανατροφοδοτούν μέσω των ΜΜΕ τη γελοιότητα διαφόρων ακραίων δηλώσεων.
    #
    Xavier spoke in class:Sat.27.Feb.2010, 12:29καλα μαγκες ολα, το παραδεχτήκαμε δημοσίως ότι είμαστε για τα μπαζα στη διαχειρηση του κράτους αντι να τα ρίξουμε όλα στη κρίση, καλως η κακώς δε το κρίνω.
    Οι υπόλοιποι, οι νοικοκήρηδες, το παίζουν παρθένες, ότι τώρα το πήραν γραμμή, τόσα χρόνια δηλαδή δεν είχαν ιδέα…
    Τώρα που έφτασε το μαχαίρι στο κόκαλο, και αποκαλύπτεται ότι ξεχασαμε να προβλέψουμε τι γίνεται σε περίπτωση που παει προς κατάρευση ένα μέλος, η ευρώπη προσπαθει να αποφασίσει αν εν μέσω πυρκαγιάς πρεπει να στήσει σύστημα αυτόματης πυροσβεσης ή να ριξει κανα κουβα νερό.
    #
    athens as it really is spoke in class:Sat.27.Feb.2010, 14:22@anomymous δηλαδή το point σου είναι ότι αυτές οι χώρες του "διευθυντηρίου" , όπως λες. μαζί με τις επιχερήσεις τους και τα χρηματοπιστωτικά τους ιδρύματα, έπαιξαν με το λουλούδι μας, μας δανέισανε, μας πουλήσαν τα προϊόντα τους και τώρα στα δύσκολα μας παρατάνε;

    Κ έτσι όπως τα λές να είναι, μου φαίνεται αστείο να φταίνε αυτοί που δεν μας ξεμπροστιάσαν νωρίτερα περίσσότερο από τους καπάτσους απατεωνίσκους που αναφέρεις

    Όσο για τη διεύρυνση της γεωστρατηγικής επιρροής της ΕΕ, σου θυμίζω το φιάσκο της διεύρυνσης της ΕΕ πριν λίγα μόλις χρόνια και το οποίο δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από όσα έλυσε.

    Δεκτό το ποιντ σου της τελευταίας παραγράφου. Άλλωστε δεν χρειάζεται να αρέσει σε όλους ο τρόπος που γράφω
    #
    Αρτέμης Μάτσας spoke in class:Mon.01.Mar.2010, 14:39οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
    #
    o oti na nais spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 11:38ρε athens πάει για τίτλο η ΠΑΟΚΑΡΑ φέτος. τι είναι αυτά που κάθεσαι και ασχολείσαι.
    #
    anonymous spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 12:31την παλευεις?
    δεν υπαρχει αδιαφορο περιοδικο, και ουτε οι αποζημιωσεις αφορουν στους περασμενους αιωνες αλλα κατι δεκαετιες πριν.και εννοειται δεν θα εσωζαν καμμια ελλαδα απο χρεωκοπια αλλα δεν δικαιουται καμμια γερμανια να χτυπα κατω απτη μεση μια χωρα που γονατιζει πολλω δε μαλλον οταν ακομα χρωσταει σε αυτην.
    #
    enoughsaid spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 13:06ωραία όλα αυτά, αλλά πόσο έξυπνο είναι το ότι θυμηθήκαμε τώρα να διεκδικήσουμε από τη Γερμανία τα χρωστούμενα? Πιστεύει κανένας Πάγκαλος δλδ ότι τώρα ξαφνικά θα πάρουμε χρήματα πίσω από τους Γερμανούς ή πως με το επιχείρημα αυτό θα μας κάνουν καμιά έκπτωση?
    #
    mpoygatsa me spread spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 14:01MPAOK MPAOK MPAOK
    kai as asxolithoume kai ligo me ta xamoutzidika oikonomika provlimata
    kathoti apogonoi tou megalou alexandrou..
    ena entypo germaniko mas satyrizei, kati pou kanei o mesos germanos,-mesos germanos isoutai me meso ellina meso otidhpote diladi mesos malakas-
    kai bgainoun politikoi me theseis eksousias pou ekproswpoun to kratos kai antepitithentai les kai to entypo itan i efimerida tis germanikis kyvernisis.
    ama einai magkes kai perifanoi ws ellines na bgoun na katonomasoun ta lamogia
    pou exoun sto koma tous kai ta masagane kai na kanoun kati na ftiaxtei epitelous
    meta apo 200 xronia ellinikou kratous dikaiosyni, diladi ena normal dikastiko swma
    pou to ladwma na nai h ekseraish

    alla oxi!! fanfarologies sti vouli kai na ta rixnoun ola stous prohgoumenous
    kai ante kainouria metra kai allazoun tous nomous kai pali ap tin arxh
    ola sto gonato
    pairnoun metra etsi, an tous rwtiseis de kseroun oute ti akrivws tha parei to kratos
    oute poso tha xreiastei na efarmostoun
    to pio shmantiko, oi nomoi den efarmozontai, oti tou rthei kanei o kathenas
    kai meta ladwnei kai bgainei me vouleyma free

    ap tin allh pali, kai olo to xreos na ksoflisoun oi germanarades de ksexrewnoume!
    parte to xampari! xrwstame poly perissotera
    #
    anonymous spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 14:24@enoughsaid
    δεν υπαρχει διεκδικηση των χρωστουμενων παρα μονο ως αντεπιχειρημα
    γιατι ξαναλεω δεν θα σωζομασταν απτη χρεωκοπια αλλα
    δεν δικαιουται να μιλα μια χωρα που μας χρωστα μην τρελαθουμε κιολας
    να μας διασυρει η οικουμενη να μας διασυρει και ο κλεφτης ημαρτον
    #
    enoughsaid spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 15:40anonymous > >
    και σε ρωτάω, μόνον οι Γερμανοί μας έχουν κλέψει στη νεότερη ιστορία? Και τι θα γίνει τώρα δλδ? θα ανοίξουμε τα κιτάπια για να θυμηθούμε πόσοι, ποιοι και τι μας έχουν κλέψει? Για να δικαιολογήσουμε τι πάλι? Το πόσο κακομαθημένος λαός είμαστε? Τόσα χρόνια γιατί δεν τα ζητούσαμε πίσω? Τα ίδια δεν κάναμε και με τα Σκόπια? Καπηλεύονταν την ονομασία από τις αρχές του 20ου αιώνα, και εμείς το θυμηθήκαμε το 1990!

    Όσο για τους Γερμανούς, ένας λαός που καταστρέφεται ολοσχερώς (ίσως κανένας άλλος λαός δεν το έχει πάθει αυτό – εννοείται πως ο ίδιος έφταιγε) και ανοικοδομείται μέσα σε ελάχιστα χρόνια για να ξαναγίνει η μεγάλη οικονομική δύναμη που ήταν, ε, ναι…δικαιούται και παραδικαιούται να μιλά για χρωστούμενα.

    Κακομαθημένοι (για να το ξαναπώ να μου βγει επιτέλους!)

    ουφ…
    #
    anonymous spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 16:17@enoughsaid
    ρε φιλε το προβλημα σου ειναι να πεις ο,τι θες η να μου απαντησεις?
    γιατι αν γουσταρεις να πεις την αποψη σου μη το παρουσιαζεις ως απαντηση, απλα πες τα
    ειναι ασχετα με οσα ειπα, τα εχεις βαλει σε ενα καζανι και φτιαχνεις κεφαλι με τις αναθυμιασεις
    δε μπορω να σου απαντησω σε κουβεντες καφενειου για το τι παθανε οι γερμανοι απτο βππ.δεν αναφερθηκα σε αυτο
    #
    enoughsaid spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 16:52""""αλλα δεν δικαιουται καμμια γερμανια να χτυπα κατω απτη μεση μια χωρα που γονατιζει πολλω δε μαλλον οταν ακομα χρωσταει σε αυτην""""

    εσύ φίλε anonymous (να έβαζες και ενα νικ να ξεμπερδευόμασταν) δεν το έγραψες αυτό? δεν ανήκεις ΚΑΙ εσύ στους εκατομμύρια ελληνάρες που τους φταίνε μια ζωή οι υπόλοιποι και η λέξη 'αυτοκριτική' τους είναι άγνωστη? Εσύ δεν έκανες αναπαραγωγή το παραπάνω επιχείρημα γνωστού παμπόνηρου πολιτικού του ΠΑΣΟΚ (εξυπνάδες… ξαφνικά έμαθαν όλοι πια ότι μας χρωστάει η Γερμανία και μας έχουν ζαλίσει τα παπάρια!!!) που για να το βουλώνει μόνον μόλις πάρει υπουργείο?

    Εντάξει ρε φίλε anonymoys, άμα μας χρωστάει η Γερμανία τη σκαπουλάραμε πάλι! Καλύτερα να την ακούω με αναθυμιάσεις από καζάνι παρά με τις πορδές του Πάγκαλου!
    #
    anonymous spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 20:35εγω ειμαι ναι,με επιασες,ο εκατομμυριοστος ελληναρας
    ο παμπονηρος,πασοκακης
    χαχαχαχα σε ολα μεσα επεσες
    κατεβασε τωρα τη τσοντα της αλεξανδρατου γιατι αμα το κρατας πολυ καιρο στον οργανισμο επηρεαζεται ο εγκεφαλος και παθαινεις διασχιση,ξερεις οταν βλεπεις πραγματα που δεν υπαρχουν
    τσιαρς εντ μπαι μπαι
    #
    AdeL spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 21:23pes ta re enoughsaid!

    ante giati pi3ame me ta dakrivrexta!
    tin elladara pou gonatizei kai tin patoun leei… jesus!
    #
    re paidia… spoke in class:Wed.03.Mar.2010, 23:26…pou mporw na vrw tin tsonta me tin Alexandratou?
    #
    anonymous spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 0:1 4http://www.megaupload.com/?d=91RGCNE6
    #
    athens as it really is spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 3:26@anonymous μπερδεύεις την Γερμανία με ένα Γερμανικό Περιοδικό και αυτό ειναι ένα από τα σημεία που τονίζω στο κείμενο. Οι γερμανοί δεν θέλουν να μας βοηθήσουν, δικαίωμα τους, αλλά ως επίσημο κράτος δεν μας λοιδωρούν, πράγμα που πράττει ένα περιοδικό.

    Καταφανώς υπάρχουν στη Γερμανία και αντίθετες απόψεις – αντίδραση στην επίμαχη δημοσ'ιευση μια εκ των οποίων διάβασα πρόσφατα σε κυριακάτικη εφημερίδα :

    "Στη Γερμανία, εκτός από το Focus που μας ενόχλησε, υπάρχει και η S­ddeutsche Zeitung (440.000 κυκλοφορία) που γράφει: «Στη Γερμανία υπάρχει ελευθεροτυπία και ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Αυτό όμως δεν απαλλάσσει κανένα ΜΜΕ από την ευθύνη και την υποχρέωση να εξετάζει προσεκτικά τα δεδομένα. Οι φθηνές γενικεύσεις του τύπου, οι Ελληνες εξαπατούν, οι Ελληνες δεν εργάζονται, ή οι Ελληνες λαδώνουν, είναι εντελώς απαράδεκτες. Διότι τέτοιες γενικεύσεις δεν διαφοροποιούν μεταξύ των πραγματικών υπευθύνων και την πλειοψηφία των Ελλήνων, η οποία υποφέρει και τώρα της ζητούν και νέες θυσίες. Εάν μάλιστα τέτοιου είδους σχόλια προέρχονται από τους Γερμανούς, τότε είναι καταστροφικά. Γιατί τα τελευταία χρόνια αυτός που λάδωσε με τη μεγαλύτερη εμβέλεια ήταν η γερμανική Siemens»."

    (Δεν ξέρω πόσο πιθανό θα ήταν αντίστοιχο κείμενο να δημοσιευθεί σε μεγάλη εφημερίδα πανελλήνιας εμβέλειας)

    #
    slaves+bulldozers spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 4:40

    So bleed your heart out
    There's no more rides for free
    #
    devon spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 9:56re steliott eleos re file, kane epitelous ban auto to troll.
    #
    enoughsaid spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 10:13ανώνυμε, σου έκανα μια απλή ερώτηση, αν θεωρείς πως στέκει το επιχείρημα για τα χρωστούμενα της Γερμανίας στην Ελλάδα (τα οποία χρωστούμενα ΕΣΥ ανέφερες πρώτος) στην παρούσα φάση.

    …και έφτασες να ψάχνεις παρέα για να την παίξεις με το video της Αλεξανδράτου!

    Αν δεν σε πειράζει, παίξε την μόνος σου για τη Τζούλια, γιατί εγώ αργώ ακόμα να γίνω λεσβία.
    #
    mourga spoke in class:Thu.04.Mar.2010, 14:36@ athens
    "ότκαι ότι μια φορά έφαγε κάτι μύδια σαγανάκι σε Ελληνικό εστιατόριο στο Ομπερχάουζεν και τον πήγε τρεις μέρες αίμα"
    klaiw…btw το oberhausen είναι μαγευτικό. αν βρεθείτε, θα με θυμηθείτε!

    so…
    ή είχε κάτι το ζμούθι που μόλις ήπια, ή συμφωνώ χωρίς αντιρρήσεις και ενστάσεις με όσα είπες.
    #
    sotos spoke in class:Fri.05.Mar.2010, 14:01athens

    ολα οσα θες να πεις με χιουμορ αλλα δεν μπορεις (δεν ειμαστε ολοι ταλαντουχοι χιουμοριστες)

    υπαρχουν εδω

    http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-v…

    δειτε το ολοι και μετα κλειδωστε το τοπικ αυτο.και παμε να αγορασουμε κανα βινυλιο απο το rocknroll circus
    #
    anonymous spoke in class:Fri.05.Mar.2010, 14:57@ENOUGHSAID
    "ανώνυμε, σου έκανα μια απλή ερώτηση, αν θεωρείς πως στέκει το επιχείρημα για τα χρωστούμενα της Γερμανίας στην Ελλάδα (τα οποία χρωστούμενα ΕΣΥ ανέφερες πρώτος) στην παρούσα φάση"

    δεν ηταν επιχειρημα ηταν αντεπιχειρημα σε οσους υποστηριζουν πως καλα εκαναν,
    μια χωρα που μας χρωστα πανω απο 70 δισεκατομυρρια ε απο γεγονοτα της προσφατης ιστοριας δεν νομιμοποιειται να μας αποκαλει λαμογια.που ειμαστε αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο.αλλο να λες τον πατερα σου μαλακα και αλλο να το λεει καποιος που σου πηδα τη μανα.δεν μπορω να στο σπασω πιο απλα για να το καταλαβειςειλικρινα.ολα τα αλλα περι βππ,αν το ειπε ο παγκαλος,αν ειναι μια εφημεριδα η δυο περιοδικα η κομματι του πληθυσμου ειναι ασχετα με αυτο που ειπα αρχικως.γιαυτο αν πας να κανει διαλογο απτο νετ διαβασε αυτο στο ποιο απαντας

    "Αν δεν σε πειράζει, παίξε την μόνος σου για τη Τζούλια, γιατί εγώ αργώ ακόμα να γίνω λεσβία"
    wtf μονο οι αντρες βλεπουν τσοντες με γυναικες?οι γυναικες τι βλεπουν?τσοντες με αντρες μονο?θα μας τρελανεις εσυ
    #
    enoughsaid spoke in class:Fri.05.Mar.2010, 18:13ok, χαίρομαι που επιτέλους συνεννοηθήκαμε. και αν την εννόησα σωστά την πρόταση περι διαλόγου απο το νετ, σαφως και συμφωνώ και σε αυτό.

    όσο για τις τσόντες με άντρες-γυναίκες -πλαστικοποιημένα πρεζάκια… τι να σου πω ρε ανώνυμε… ειλικρινά, θεωρώ πως είναι καμπανάκι: Άμα δεις πως σου χρειάζονται για να καυλώσεις, ε, μάλλον έχει έρθει η σειρά του επόμενου.

Comment

Gig Guide



Get Updates!


Πρόσφατα Άρθρα

Twatter


All Things Heavy


Happy Hour


Search Crack